Шум, О. В.2019-08-292019-08-292019-04Шум О. В. Студентоцентрична модель освіти (на прикладі вивчення іноземних мов) [Електронний ресурс] / Шум О. В. // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасних університетів : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф. ІІ Міжнар. наук. конгресу SMART SOCIETY 2019, м. Київ (11–12 квіт. 2019 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Polonia university in Czestochowa ; [редкол.: І. А. Колеснікова (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2019. – С. 284–286. – Назва з титул. екрану978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/30717Дана розвідка присвячена аналізу сучасних переваг та недоліків студентоцентричної моделі освіти, зокрема на прикладі вивчення іноземних мов. This thesis is devoted to the analysis of contemporary advantages and disadvantages of the learner-centered model of education, in particular on the example of studying foreign languages.ukстудентоцентрична освітаіншомовна освітасамоосвітапрофесійна освітамодель освітиlearner-centered educationstudying of foreign languagesself-educationprofessional educationmodel of educationСтудентоцентрична модель освіти (на прикладі вивчення іноземних мов)Article