Дмитрів, Анна Ярославівна2014-06-242014-06-242013-08-30Дмитрів А. Я. Концепції маркетингової діяльніості вищих навчальних закладів / А. Я. Дмитрів // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 33–43.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4009У статті розглянуто концептуальні засади здійснення маркетингової діяльності вищими навчальними закладами. Виокремлено головні проблеми ринку послуг вищої освіти, окреслено актуальні напрями розвитку діяльності вищих навчальних закладів. Представлено варіанти маркетингової концепції розвитку діяльності ВНЗ, а також темпоральну модель маркетингової діяльності на ринку послуг вищої освіти.In the article conceptual principles of marketing activity realization in higher educational establishments are considered. The main problems of higher educational services market are distinguished; actual development directions of higher educational establishments` activity are outlined. The variants of marketing conception for development of high school activity and a temporal model of marketing activity on educational market are presented.В статье рассмотрены концептуальные принципы осуществления маркетинговой деятельности высшими учебными заведениями. Выделены главные проблемы рынка услуг высшего образования, очерчены актуальные направления развития деятельности высших учебных заведений. Представлены варианты маркетинговой концепции развития деятельности вузов, а также темпоральная модель маркетинговой деятельности на рынке услуг высшего образования.ukмаркетингова діяльністьвища освітаконцепції маркетингурозвиток діяльності вузівmarketing activitieshigher educationmarketing conceptdevelopment of universitiesмаркетинговая деятельностьвысшее образованиеконцепции маркетингаразвитие деятельности вузовКонцепції маркетингової діяльніості вищих навчальних закладівArticle378.009.12:378.1