Голіцин, Андрій Миколайович2012-03-132012-03-132011Голіцин А. М. Виставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогодення / А. М. Голіцин // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – Київ : КНЕУ, 2011. – С. 477–485.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1263Стаття присвячена актуальним питанням маркетингової діяльності підприємств у сфері виставкової справи в сучасних умовах турбулентності світових економічних процесів. У роботі проаналізовано шляхи виміру маркетингових результатів, ефективного створення ціннісної пропозиції, основні виставкові показники та нові способи здійснення маркетингових комунікацій виставкової діяльності.This article is dedicated to the actual aspects of marketing management of enterprises in the sphere of exhibition activities in present conditions of turbulent world economic processes. The ways of instrumentation of marketing results are analyzed and new ways of conducting marketing communication policy were proposed.ukeкспонентвиставкавиставковий аудитROIexhibitorexhibitionexhibition auditВиставковий маркетинг-менеджмент: стратегія діяльності сьогоденняArticle659.15