Євтушенко, Наталя ОлександрівнаYevtushenko, NataliaЕвтушенко, Наталья АлександровнаБойко, Х. Р.Гошко, А. В.2023-07-282023-07-282023-03Євтушенко Н. О. Зовнішня реклама України під час воєнного стану [Електронний ресурс] / Євтушенко Н. О., Бойко Х. Р., Гошко А. В. // Економіка відновлення міст : зб. матеріалів Міжнар. урбаніст. форуму, 22–23 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 274–276. – Назва з титул. екрану.978-966-926-441-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40583У статті досліджено зміни в зовнішньому вигляді міст Україні за допомогою зовнішньої реклами до та під час воєнного вторгнення. Наведено переваги та недоліки у застосуванні зовнішньої реклами. Проведено опрацювання умов застосування зовнішньої реклами в Україні на законодавчому рівні в умовах воєнного стану. Розглянуто приклади застосування зовнішньої реклами у місті Львів. Описано нові формати подачі зовнішньої реклами з урахуванням зміни в побажаннях споживачів та центру уваги.ukзовнішня рекламааудиторіявоєнний станпатріотична думкамістоЗовнішня реклама України під час воєнного стануArticle