Дерев’янченко, Тетяна ЄгорівнаДеревянченко, Татьяна Егоровна2016-09-152016-09-152015Дерев’янченко Т. Є. Маркетинговий аудит можливостей підприємства / Т. Є. Дерев’янченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 131–139.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19358У статті досліджено теоретичні аспекти змісту маркетингового аудиту можливостей підприємства. Застосування маркетингового аудиту уможливлює найоптимальніше використання сучасних підходів у плануванні, організації, контролі та підвищенні ефективності маркетингу. Метою такого аудиту є виявлення проблем і нових можливостей підприємства, а також підготовка рекомендацій щодо підвищення ефективності його маркетингової діяльності. Пошук ринкових можливостей здійснюють після аудиторського оцінювання як потенціалу підприємства, так і маркетингового потенціалу. Все це можливе за умови регулярного періодичного використання маркетингового аудиту як базової методики, а не тільки як засіб зменшення збитків.The article considers the theoretical aspects of content marketing audit capabilities of the company. Application of marketing audit enables the most optimal use of modern approaches to the planning, organization, control and performance of marketing. The purpose of this audit is to identify problems and new business opportunities, and make recommendations to improve the effectiveness of its marketing activities. Searching of market opportunities is carried out after performing the audit testing as enterprise potential and marketing potential. All this is possible with regular use of periodic audits as a basic marketing techniques, not only as a means of reducing losses.В статье исследовано теоретические аспекты сути маркетингового аудита возможностей предприятия. Применение маркетингового аудита делает наиболее оптимальным использование современных подходов в планировании, организации, контроле и повышении эффективности маркетинга. Целью такого аудита является определение проблем и новых возможностей предприятия, а также подготовка рекомендаций по повышению эффективности его маркетинговой деятельности. Поиск рыночных возможностей осуществляют после аудиторского оценивания, как потенциала предприятия, так и маркетингового потенциала. Все это возможно при условии регулярного периодического использования маркетингового аудита как базовой методики, а не только как способ уменьшения убытков.ukмаркетинговий аудит можливостей підприємствазавдання маркетингового аудиту можливостей підприємствапотенціал маркетингу методи аналізуефективність маркетингуmarketing audit capabilities of the enterprisetask of marketing audit capabilities of the enterprisepotential marketing methods of analysismarketing effectivenessмаркетинговый аудит возможностей предприятиязадачи маркетингового аудита возможностей предприятияпотенциал маркетингаметоды анализаэффективность маркетингаМаркетинговий аудит можливостей підприємстваArticle657.6.658.5