Лилик, Ірина ВікторівнаЛылык, Ирина Викторовна2017-09-132017-09-132009Лилик І. Методологічні підходи до вивчення маркетингових цінностей / Ірина Лилик // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 645–653.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22136У статті обґрунтовано обрані принципи та підходи до просування маркетингу в нових ринкових економіках, особливо акцентуючи увагу на місце та ролі поняття цінності.ukнові ринкові економікимаркетингові цінностіспоживча цінністьсвідомий споживачМетодологічні підходи до вивчення маркетингових цінностейArticle339.13