Сєдих, О. Є.2016-06-212016-06-212009Сєдих О. Є. Ціноутворення на банківські продукти в умовах глобалізації / О. Є. Сєдих // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 21. – С. 467–474.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18687У статті розглянуто специфіку ціноутворення на банківські продукти в умовах глобалізації, досліджено чинники впливу на встановлення ціни на продукти банку та методи ціноутворення.ukбанківський продуктцінауправлінняметод ціноутворенняконкуренціяЦіноутворення на банківські продукти в умовах глобалізаціїArticle336.71: 338.46