Соломаха, Валентина МиколаївнаСоломаха, Валентина Николаевна2017-09-122017-09-122009Соломаха В. М. Вплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України / В. М. Соломаха // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 145–152.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22076Визначено основні фактори маркетингового макросередовища, що впливають на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу України в умовах економічної кризи. Зроблено всебічний аналіз причин виникнення кризового стану в металургійній галузі та запропоновано шляхи його подолання.ukМаркетингове макросередовищеконкурентні позиціїконкурентоспроможністьекономічна кризагірничо-металургійний комплекс Україничорна металургіяметалопродукціяметалургійна галузьметалургійне підприємствособівартість продукціїантикризові заходинауково-технічний прогрессвітова економікасвітовий ринокнаціональна валютарівень безробіттяфінансово-економічний станцінова політикаВплив факторів маркетингового макросередовища на конкурентні позиції підприємств гірничо-металургійного комплексу УкраїниArticle621.771.23-666.3