Збрицька, Т. П.Савченко, Г. О.2014-03-102014-03-102010-06-23Збрицька Т. П. HR-брендинг, як інструмент успішної реалізації кадрової політики / Т. П. Збрицька, Г. О. Савченко// Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Соціально-трудові відносини: теорія та практика : у 3 т. – Т. 3. – С. 119-128.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3001У статті визначено основні причини, переваги та недоліки застосування компаніями HR-брендингу у сфері управління персоналом, розглянуто основні етапи розроблення та реалізації HR-брендингу, методичні підходи до обґрунтування доцільності його використання як запоруки успішної кадрової політики.In article principal causes, advantages and lacks of application by companies Hr-brendinga in sphere of management of the personnel are defined, the basic development cycles and realisations HR-brendinga methodical approaches to a substantiation of expediency of its use as pledge of successful personnel selection are considered.В статье определены основные причины, преимущества и недостатки применения компаниями HR-брендинга в сфере управления персоналом, рассмотрены основные этапы разработки и реализации HR-брендинга, методические подходы к обоснованию целесообразности его использования как залога успешной кадровой политики.ukБрендімідж компаніїуправління персоналомHRHR-брендингроботодавецьринок працікадрові технологіїbrandimage of the companymanagement of the personnelHRHR-brending the employerlabour marketpersonnel technologiesбрендимидж компанииуправление персоналомHRHR-брендингработодательрынок трудакадровые технологииHR-брендинг, як інструмент успішної реалізації кадрової політикиArticle331.108:322.4