Зайчук, Тетяна Олександрівна2011-10-172011-10-172010Зайчук Т. О. Принципи та інструменти стратегічного маркетингу /Т. О. Зайчук // Вчені записки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 12. – С. 131–138.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/632Стаття присвячена проблемі розвитку стратегічного маркетингу. Здійснено контентаналіз визначень стратегічного маркетингу різних наукових шкіл. Cформовано загальну модель стратегічного маркетингу підприємства, систематизовано його принципи та інструменти. Проаналізовано досвід стратегічної маркетингової діяльності вітчизняних підприємств і визначено види стратегій охвату базового ринку, які вони застосовують. Надано авторське визначення поняття «стратегічний маркетинг».The article is devoted to the development of strategic marketing. A content analysis of strategic marketing definitions of various scientific schools is provided in the work. A general model of enterprise strategic marketing is formed; its principles and tools are systematized. The paper analyzes the experience of strategic marketing activities of domestic enterprises; the types of strategies to reach the base of the market, which they apply, are identified. The article provides the author's definition of the concept "Strategic Marketing".ukстратегічний маркетинганаліз потреб та запитівсистема маркетингових стратегійстратегії охвату базового ринкуstrategic marketinganalysis of needs and requestssystem of marketing strategiesbasic marketing strategyстратегический маркетинганализ потребностей и запросовсистема маркетинговых стратегийстратегии охвату базового рынкаПринципи та інструменти стратегічного маркетингуArticle65.290-22