Сержук, Анастасія ВолодимирівнаГайдукова, Анна СергіївнаHaidukova, Anna2025-01-132025-01-132024Гайдукова А. С. Маркетинговий комплекс промислового підприємства і шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Гайдукова Анна Сергіївна ; наук. керівник Сержук А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 79 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47887Робота узагальнює теоретико-методичні засади і практичні інструменти розвитку маркетингового комплексу промислового підприємства ПРАТ КБК «КИЇВБУДКОМ» . The work summarizes the theoretical and methodological foundations and practical tools for the development of the marketing complex of the industrial enterprise PJSC «KYIVBUDCOM».uk-UAкомплекс маркетингумаркетинг-міксмаркетингова діяльністьпромислове підприємствопромисловий маркетmarketing complexmarketing mixmarketing activityindustrial enterpriseindustrial marketМаркетинговий комплекс промислового підприємства і шляхи його розвиткуMarketing complex of an industrial enterprise and ways of its developmentOther