Гуржій, Н. М.2014-07-082014-07-082012Гуржій Н. М. Модель маркетингової системи спостережень / Н. М. Гуржій // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : у 2 ч. / [відп. за вип. С. М. Соболь]. – Ч. 1. – С. 433-443.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4444У статті розглянуто складові моделі маркетингової системи спостережень, методи отримання інформації в системі даної моделі, види технологій та вектори маркетингових спотережень. Проаналізовано модульну структуру комплексу Marketing Analytic 4.n the articles considered component models of the marketing system of supervisions, methods of receipt of information in the system of this model, types of technologies and vectors of marketings supervisions. Also the modular construction of complex Marketing Analytic is in-process analysed 4.В статье рассмотрены составляющиея модели маркетинговой системы наблюдений, методы получения информации в системе данной модели, виды технологий и векторы маркетинговых наблюдений. Проанализирована модульная структура комплекса Marketing Analytic 4.ukстратегічний маркетингмаркетингові спостереженнямодель система спостереженьканали інформаціївектори маркетингових спостереженьstrategic marketingmarketings supervisionsmodelsystem of supervisionschannels of informationvectors of marketings supervisionsстратегический маркетингмаркетинговые наблюдениямодельсистема наблюденийканалы информациивекторы маркетинговых наблюденийМодель маркетингової системи спостереженьArticle005.4:658.8.012.2