Романенко, Лариса ФедорівнаВасиленко, Катерина ВадимівнаVasylenko, Kateryna2024-12-192024-12-192024-06-10Василенко К. В. Маркетинговий комплекс на торгівельному підприємстві та шляхи його розвитку : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Василенко Катерина Вадимівна ; наук. керівник Романенко Л. Ф. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 58 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47439Маркетинговий комплекс є поєданням ключових елементів, що можна виділити в діяльності підприємства та використовують для брендингу та для ефетивної конкурентної бородьби. На основі проведеного дослідження визначено ефективність зформування та використання в діяльності ТОВ «Епіцентр К». Оцінено перспективи й шляхи покращення комплексу маркетингу на підприємстві роздрібної торгівлі. The marketing complex is a collection of key elements that can be identified in the company's activities and used for branding and effective competition. On the basis of the conducted research, the effectiveness of the formation and use in the activity of «Epicenter K» LLC was determined. Prospects and ways of improving the marketing complex at the retail trade enterprise were evaluated.ukмаркетинг міксмаркетинговий комплексінструменти маркетингуелементи маркетингумодель комплексуmarketing mixmarketing complexmarketing toolsmarketing elementscomplex modelМаркетинговий комплекс на торгівельному підприємстві та шляхи його розвиткуThe marketing complex of a commercial enterprise and ways to improve itOther