Іваненко, Ірина2022-08-152022-08-152022-05-30Іваненко І. Маркетингові комунікації ресторанних підприємств в умовах війни в Україні [Електронний ресурс] / Ірина Іваненко // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 30 трав. 2022 р. / М-во освіти і науки України, М-во фінансів України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2022. – С. 334–337. – Назва з титул. екрану.978–966–926–409–1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/37793Обґрунтовано доцільність та встановлено цілі використання інструментів маркетингових комунікацій закладів ресторанного господарства у період воєнних дій в Україні. The expediency and goals of using the tools of marketing communications of restaurant establishments during the war in Ukraine are substantiated.ukМаркетингові комунікації ресторанних підприємств в умовах війни в УкраїніMarketing communications of restaurant enterprises in the conditions of war in UkraineArticle658.8