Bielova, A.2017-06-142017-06-142017-03-21Bielova A. Facebook’s corporate culture / A. Bielova // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (21 берез. 2017 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2017. – С. 383–386. – (До 110-річчя КНЕУ, до 25-річчя факультету МЕіМ). – Назва з титул. екрану.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/21792The article deals with the issue of the corporate culture of Facebook. Corporate culture determines the main objectives of the company, analysis of its internal organization and identifies the basic factors that are key to company’s success.В статті розглянута корпоративна культура компанії Facebook. Корпоративна культура передбачає визначення основних цілей компанії, аналіз її внутрішньої організації та виявлення базових чинників, що є запорукою успіху компанії.encorporate cultureFacebookcultural communicationstaffmissioninternal policy of the companymost notable characteristicsкорпоративна культуракультурні комунікаціїперсонал компаніїмісіявнутрішня політика компаніїнайважливіші характеристикиFacebook’s corporate culture