Савицька (Кудлай), Віра ГригорівнаKudlai, Vira H.Кудлай, Вера ГригорьевнаКудлай, Віра Григорівна2019-04-182019-04-182000Савицька В. Г. Маркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктів // Економіка АПК. – 2000. – № 12. – С. 75–76.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28162Розглядаються питання управління, планування, ціноутворення, розподілу та інформації, рекламного забезпечення молока і молочних продуктів, а також систематизовані маркетингові особливості молока і молочної продукції.ukагромаркетингмаркетинг молока і молочних продуктівсегментування ринку молока і молочних продуктіваналіз асортименту та переваг торговельних марок різних виробників молочної продукціїМаркетинг у формуванні ринку молока і молочних продуктівArticle