Камишніков, Роман Вікторович2016-09-292016-09-292006-01-01Камишніков Р. В. Маркетингові ресурси підвищення конкуренто- спроможності фармацевтичних підприємств України / Р. В. Камишніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.15. – С. 86–102.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19700Стаття присвячується проблемам маркетингу фармацевтичних підприємств. Розглянута система засобів фармацевтичного маркетингу.ukмаркетингові ресурси підприємствафармацевтичний маркетингсоціально-відповідальний маркетингмаркетинг-міксМаркетингові ресурси підвищення конкуренто- спроможності фармацевтичних підприємств УкраїниArticle658.012