Бакушевич, ІваннаМартиняк, Ірина2014-06-252014-06-252013Бакушевич І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків / Іванна Бакушевич, Ірина Мартиняк // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 24–33.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4037У статті розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями розвитку транскордонних ринків в Україні із використанням інструментарію регіонального маркетингу.ukтранскордонні ринкирегіональний маркетингінфраструктураМаркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринківArticle