Шергіна, Лідія АнтонівнаАлексєєва, Марія ГеннадіївнаAleksieieva, Mariia2024-02-212024-02-212023-06-08Алексєєва М. Г. Обґрунтування бізнес-пропозицій щодо підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємства : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Алексєєва Марія Геннадіївна ; наук. керівник Шергіна Л. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. бізнес-економіки та підприємництва. – Київ, 2023. – 95 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42731Досліджено сутність маркетингового потенціалу, охарактеризовано його структуру, наведений огляд діяльності ТОВ «Сандора» та проаналізована ефективність використання структурних елементів маркетингового потенціалу підприємства, описані та внесені пропозиції щодо підвищення маркетингового потенціалу підприємства. The essence of the marketing potential was studied, its structure was characterized, an overview of the activity of «Sandora» LLC was given, and the effectiveness of the use of structural elements of the enterprise's marketing potential was analyzed, and proposals were made to increase the enterprise's marketing potential.ukмаркетинговий потенціалмаркетингуправління маркетинговим потенціаломмаркетингове середовищеmarketing potentialmarketingmarketing potential managementmarketing environmentОбґрунтування бізнес-пропозицій щодо підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу підприємстваJustification of business proposals for increasing the efficiency of using the marketing potential of the enterpriseOther