Кузьменко, Т. О.2012-05-172012-05-172011-05Кузьменко Т. О. Маркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товару / Т. О. Кузьменко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 421–427.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1561У статті описані маркетингові комунікативні стратегії на підприємствах. Правильний вибір маркетингових комунікативних стратегій на різних етапах життєвого циклу товару за сучасних умов є одним з найефективніших методів конкурентної боротьби.В статье описанны маркетинговые коммуникативные стратегии, которые используются на предприятиях. Правильный выбор маркетинговых коммуникативных стратегий на разных этапах жизненного цикла товара при современных условиях является одним из самых эффективных методов конкурентной борьбы.ukринокмаркетингстратегіїсистема маркетингових комунікаційжиттєвий цикл товарууправліннярынокстратегиисистема маркетинговых коммуникацийжизненный цикл товарауправленияМаркетингові комунікативні стратегії на етапах життєвого циклу товаруArticle339.138