Віннікова, Інна ІгорівнаГребньов, Георгій2014-11-052014-11-052010-07Віннікова І. Маркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарства / Інна Віннікова, Георгій Гребньов // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. – С. 46–47.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5167Відсутність комплексного підходу до запровадження ринкових відносин у сфері ЖКГ, законодавчого забезпечення, необхідних інституціональних перетворень поряд зі значною фінансовою нестабільністю, недосконалим механізмом забезпечення гарантій для розробки маркетингових стратегій призвели до руйнування і кризового стану цієї життєзабезпечуючої галузі. Мета дослідження полягає у висвітленні окремих аспектів маркетингової діяльності комунальних підприємств і розробці практичних рекомендацій до підвищення якості житлово-комунальних послуг.ukМаркетингове планування на підприємствах житлово-комунального господарстваArticle339.13:336