Северин-Мрачковська, Людмила ВасилівнаSeverin-Mrachkovska, LiudmylaСеверин-Мрачковская, Людмила Васильевна2014-09-132021-01-202014-09-132021-01-202013Северин-Мрачковська Л. В. Суспільно зорієнтоване підприємництво: соціально-філософський аналіз / Л. В. Северин-Мрачковська // Гуманітарні студії : зб. наук. пр. / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка ; редкол.: А. Є. Конверський (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : ВПЦ «Київ. ун-т», 2013. – Вип. 20. – С. 140–148.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5000На основі соціально-філософського аналізу здійснюється спроба розкриття сутності, специфіки та перспектив розвитку суспільно зорієнтованого підприємництва. Автором досліджуються пріоритетні напрямки соціально зорієнтованої діяльності підприємництва; робиться висновок про те, що модель соціально зорієнтованого підприємництва виступає найбільш перспективною формою побудови бізнес-діяльності у сучасному світі, а її формування та функціонування є яскравим прикладом прояву значного впливу моралі на економіку.On the basis of socio-philosophical analysis the attempts were made to disclose the nature, specificity and prospects of socially oriented businesses. The author examines the priorities of socially oriented businesses, it is concluded that the model of socially oriented entrepreneurship is the most promising form of construction business activities in the modern world, and its formation and operation is a prime example of the manifestation significant impact on the economy of morality.ukпідприємництвосуспільствосуспільстводержавадоброчинністьмеценатстводепресивний регіонприродоохоронна сфераекономікаморальbusinesssocietygovernmentcharityphilanthropydepressed areaprotected areaeconomics and moralityСуспільно зорієнтоване підприємництво: соціально-філософський аналізSocially oriented entrepreneurship: social and philosophical analysisArticle122:330