Воробйова, НаталіяVorobiova, NataliiaВоробьёва, Наталия2016-02-292016-02-292015-12Воробйова Н. Формування національного бренду України на світовому ринку / Н. Воробйова // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 115–118.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/14775Сформульовано шляхи формування національного бренду з оцінкою впливу його створення на економіку країни, в тому числі на покращення конкурентоспроможності продукції вітчизняних виробників.The article deals with the ways of creating a national brand with the assessment of the impact of its establishment on the economy, including improving the competitiveness of domestic producers.Сформулированы пути формирования национального бренда с оценкой влияния его создания на экономику страны, в том числе на улучшение конкурентоспособности продукции отечественных производителей.ukФормування національного бренду України на світовому ринкуFormation of the Ukrainian national brand at the world marketФормирование национального бренда Украины на мировом рынкеArticle338.12