Нагуляк, В. О.2012-06-182012-06-182011Нагуляк В. О. Маркетингове забезпечення комерційних операцій на ринку виробничого агросервісну регіону / В. О. Нагуляк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Регіональний розвиток України: проблеми та перспективи : у 2 ч. / відп. ред. С. Фіялка. – Ч. 1. – С. 626–632.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1720У статті розглянуто економічне значення організацій, що обслуговують сферу сільського господарства регіону. Досліджено особливості впровадження маркетингового підходу на агросервісних підприємствах та його вплив на ефективність діяльності постачальників виробничих послуг в умовах ринкових відносин.ukматеріально-технічне забезпеченняаграрний сервісмаркетингзбутекономічні показникивиробнича інфраструктураМаркетингове забезпечення комерційних операцій на ринку виробничого агросервісну регіонуArticle339.138:631.173