Циганкова, Тетяна МихайлівнаTsygankova, TatyanaЦыганкова, Татьяна Михайловна2017-09-122017-09-122009Циганкова Т. М. Середовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання даних / Т. М. Циганкова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 251–259.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22088В статті обґрунтовано необхідність постійного дослідження національними експортерами змін у міжнародному середовищі міжнародної маркетингової діяльності. Запропоновано стадії аналізу національного, множинно-національного, регіонального та глобального рівнів середовища, обґрунтовано склад об’єктів і послідовність, моделі та методи аналізу. Деталізовано сфери застосування даних про стан, динаміку та тенденції розвитку середовища міжнародної маркетингової діяльності.ukсередовище міжнародної маркетингової діяльностімоделі аналізу макросередовища міжнародного маркетингукількісний та якісний аналіз міжнародного маркетингового середовищаСередовище міжнародної маркетингової діяльності: аналіз та сфери використання данихArticle339.138:339.9