Ліщинська, Вікторія ВалеріївнаLishchynska, ViktoriiaЛищинская, Виктория Валерьевна2015-12-222015-12-222014Ліщинська В. В. Глокалізація як конкурентна стратегія компанії / В. В. Ліщинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 32. – С. 80–90.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12269У статті розкривається суть глокалізації як конкурентної стратегії сучасної компанії, що функціонує на локальних ринках в умовах глобалізації. На прикладі успішних компаній розкривається симбіотична взаємозалежність між процесами глобалізації та локальною специфікою бізнесу. Узагальнено чинники, що визначають доцільність вибору компанією стратегії глокалізації як способу конкурентної поведінки.The article reveals the essence of glocalization as a competitive strategy of modern companies operating on local markets in the context of globalization. For example, successful companies disclosed symbiotic interdependence between globalization and local specificity business. The factors that determine the feasibility of the selection of glocalization strategies as a means of competitive behavior are presented in the paper.ukглокалізаціястратегіяконкуренціяглобалізаціякомпаніямаркетингglocalizationstrategycompetitionglobalizationcompanymarketingГлокалізація як конкурентна стратегія компаніїGlocalization as a competitive strategy of the companyArticle303.43.2: 338.486