Саєнсус, М. А.Місько, Г. А.Рибнікова, К. М.2017-09-282017-09-282008Саєнсус М. А. Організаційний потенціал менеджменту в умовах глобальної конкуренції / М. А. Саєнсус, Г. А. Місько, К. М. Рибнікова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. IІ. – С. 558–563.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22407Розглянуто питання підняття креативного потенціалу менеджменту підприємств. Зроблено аналіз поведінки сучасного споживача за умов глобальної інформаційної економіки. Запропоновано заходи задля забезпечення інформаційної системи менеджменту в Україні.ukГлобальна інформаційна економікаглобальна конкуренціястворення вартостіoutsourcіng, е-маркетингОрганізаційний потенціал менеджменту в умовах глобальної конкуренціїArticle65.012.23:007