Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаПавлова, Анастасія ОлексіївнаPavlova, Anastasiia2023-12-272023-12-272023-06-09Павлова А. О. Сучасні маркетингові технології в міжнародній електронній комерції : 051, Економіка / Павлова Анастасія Олексіївна ; наук. керівник Олефіренко В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. торгівлі і маркетингу. – Київ, 2023. – 72 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41894Данна кваліфікаційна бакалаврська робота досліджує вивчення теоретичних основ маркетингових технологій в міжнародній електронній комерції, тенденції зарубіжної та вітчизняної практики використання сучасних маркетингових технологій в електронній комерції а також тенденції їхнього розвитку. This qualifying bachelor's thesis examines the study of the theoretical foundations of marketing technologies in international e- commerce, trends in foreign and domestic practice of using modern marketing technologies in e-commerce, as well as trends in their development.ukмаркетингмаркетингові технологіїуправління маркетингомміжнародний бізнесміжнародна електронна комерціяміжнародна економічна діяльністьmarketingmarketing technologiesmarketing managementinternational businessinternational electronic commerceinternational economic activityСучасні маркетингові технології в міжнародній електронній комерціїLatest marketing technologies of international electronic commerceOther