Любачівська, Роксолана ЗіновіївнаПавлова, Дарина АндріївнаPavlova, Daryna2024-01-112024-01-112023-06Павлова Д. А. Світова практика впровадження діджитал-технологій при просуванні брендів на ринку FMCG товарів : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Павлова Дарина Андріївна ; наук. керівник Любачівська Р. З. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2023. – 64 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/41984Кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню аспектів використання цифрових інструментів просування міжнародних компаній на ринку FMCG. В роботі характеризуються особливості впровадження діджитал-технологій у просуванні брендів компанії на ринку FMCG, а також розглянуто методи оцінки ефективності їх використання. Частина роботи присвячена характеристиці маркетингової діяльності компаній і їх конкурентної позиції на світовому ринку. Окрім цього, розглянуті особливості застосування діджитал-технологій у просуванні брендів компанії. Після проведення дослідження визначаються напрями удосконалення цифрових інструментів просування брендів компаній на міжнародному ринку. The qualifying bachelor's work is devoted to the study of aspects of the use of digital tools for the promotion of international companies in the FMCG market. The work characterizes the features of the implementation of digital technologies in the promotion of the company's brands on the FMCG market, and methods of evaluating the effectiveness of their use are also considered. Part of the work is devoted to the characteristics of marketing activities of companies and their competitive position on the world market. In addition, the peculiarities of the use of digital technologies in the promotion of the company's brands are considered. After conducting the research, directions for improving digital tools for promoting company brands on the international market are determined.ukдіджитал-технологіїFMCGдіджитал маркетингцифрові каналипросуваннямаркетингова діяльністьконкурентна позиція компаніїсвітовий ринокdigital technologiesdigital marketingdigital channelspromotionmarketing activitycompetitive position of the companyglobal marketСвітова практика впровадження діджитал-технологій при просуванні брендів на ринку FMCG товарівGlobal practice of implementing digital technologies in the promotion of brands in the FMCG goods marketOther