Полях, Сергій СергійовичPoliakh, SergiiПолях, Сергей Сергеевич2020-10-072020-10-072020Полях С. С. Сутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесі / Полях Сергій Сергійович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. М. Гребешкова (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2020. – Вип. 46. – С. 55–65.2312-9298https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34066У статті представлено результати дослідження сутності та підходів щодо трактування поняття «digital-маркетинг», розкрито основні інструменти та методи даного явища. Визначено ефективність впливу від впровадження цифрового маркетингу на сучасний бізнес. Досліджені основні тенденції розвитку цифрових маркетингових інструментів та їх вплив на результативність бізнесу. Охарактеризовані особливості цифрових маркетингових каналів, а саме: content marketing, email, social media, organic search, paid search, display ads, mobile. Запропоновано розширення можливостей digital-маркетинг на вітчизняному ринку. Зазначені основні проблеми на шляху до ефективного застосування цифрового маркетингу з метою охоплення цільової аудиторії та збільшення обсягів продажу продуктів на вітчизняному ринку. The article explores the essence and analyzes different approaches to the concept of "digital marketing", considers the main tools and methods of this phenomenon. The effectiveness of the impact of the introduction of digital marketing on modern business is determined. The main trends in the development of digital marketing tools and their impact on business performance are studied. Features of digital marketing channels are characterized, namely: content marketing, email, social media, organic search, paid search, display ads, mobile. It is proposed to expand the opportunities of digital marketing in the domestic market. The main problems on the way to the effective use of digital marketing in order to reach the target audience and increase sales of products in the domestic market. В статье исследована сущность и проанализированы различные подходы к понятию «digatal-маркетинг», рассмотрены основные инструменты и методы данного явления. Определена эффективность влияния от внедрения цифрового маркетинга на современный бизнес. Исследованы основные тенденции развития цифровых маркетинговых инструментов и их влияние на результативность бизнеса. Охарактеризованы особенности цифровых маркетинговых каналов, а именно: content marketing, email, social media, organic search, paid search, display ads, mobile. Предложено расширение возможностей digatal-маркетинг на отечественном рынке. Указаны основные проблемы на пути к эффективному применению цифрового маркетинга с целью охвата целевой аудитории и увеличения объемов продаж продуктов на отечественном рынке.ukмаркетингdigital-маркетингцифровий маркетингсоціальні медіафінансовий маркетингмаркетинг в соціальних медіаконтент-маркетингкомплекс маркетингуефективність маркетингової діяльностіпошукове просуванняmarketingdigital marketingsocial mediafinancial marketingSMMcontent marketingpromotion of banking organizationsmarketing mixmarketing efficiencysearch engine optimizationмаркетингdigital-маркетингцифровой маркетингсоциальные медиафинансовый маркетингмаркетинг в социальных медиаконтент-маркетингкомплекс маркетингаэффективность маркетинговой деятельностипоисковое продвижениеСутність, інструменти та методи digital-маркетингу у сучасному бізнесіThe essence, tools and methods of digital marketing in modern businessСущность, инструменты и методы digatal-маркетинга в современном бизнесеArticle339.138