Федорченко, Андрій Васильович2015-02-132015-02-132009-01-27Федорченко А. В. Особливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингу / А. В. Федорченко // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 11. – С. 54-60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5896У статті досліджуються теоретичні аспекти застосування системного підходу та прийомів системного аналізу в дослідженнях складних економічних систем. Обґрунтовується необхідність їх впровадження в теорію і практику маркетинґу на тлі посилення рівня обґрунтування управлінських рішень в умовах невизначеності навколишнього середовища.ukсистемасистемний підхідсистемний аналіздекомпозиціяаналізсинтезприйняття рішеньтеорія маркетинґуОсобливості застосування системного підходу та системного аналізу в теорії і практиці маркетингуArticle658.8 А.