Федорченко, Андрій Васильович2014-07-032014-07-032009Федорченко А. Маркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системах / Андрій Федорченко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 3. – С. 24-29.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4263Статтю присвячено розгляду теоретичних аспектів прийняття обґрунтованих управлінських рішень в умовах невизначеності ринкового середовища з позицій застосування системного аналізу складних економічних систем. Визначено перспективні напрямки розвитку маркетингової теорії у контексті управління інформаційними потоками в управлінні такими системами та прийняття відповідних маркетингових рішень.ukсистема управліннямаркетингові рішеннясистемний аналізринкова невизначеністьризикцикл управліннясистема маркетингових дослідженьМаркетингові дослідження та прийняття управлінських рішень у складних економічних системахArticle658.8:339.1307