Dibrova, OleksiiДіброва, Олексій ЮрійовичDunaievskyi, StanislavДунаєвський, Станіслав Сергійович2024-06-042024-06-042023-06-12Dunaievskyi S. Brand management in the business organization : bachelor thesis : 073, Management / Dunaievskyi Stanislav ; acad. supervisor Dibrova O. ; Kyiv Nat. Econ. Univ. named after Vadym Hetman, Fac. of Economics and Management, Dep. of Management. – Kyiv, 2023. – 63 p.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44484Therelevance of the research is substantiated; formulations of the topic, object, subject, goal and tasks of the research mutually agreed; the titles of the sections are consistent and correspond to the topic; the conclusions correspond to the tasks.The brand of Miratech company was defined based on Brand Onion approach, a thorough diagnosis of the brand management in the company was carried out,content plan for optimizing LinkedIn utilization in internal and external brand managementwas developed and author comments were provided to confirm the research results. Обґрунтовано актуальність дослідження; узгоджені формулювання теми, об’єкта, предмета, мети та завдань дослідження; назви розділів узгоджуються і відповідають темі; висновки відповідають завданням. Визначено бренд компанії Міратех на основі підходу BrandOnion, проведено ретельну діагностику бренд-менеджменту в компанії, розроблено контент-план для оптимізації використання LinkedIn у внутрішньому та зовнішньому бренд-менеджменті та надано авторські коментарі для підтвердження дослідження. результати.enbrandbrand managementmarketingбрендуправління брендоммаркетингBrand management in the business organizationУправління брендом в бізнес-організаціїOther