Дмитрів, Анна Ярославівна2014-11-142014-11-142011-07Дмитрів А. Маркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попиту / Анна Дмитрів // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. – С. 53-60.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5239У статті розглянуто особливості вступної кампанії до вищих навчальних закладів у 2011 році. Проведено порівняльний аналіз вартості навчання за напрямом підготовки «Маркетинг» у закладах вищої освіти м. Львова. Розглянуто структуру ринку маркетингової освіти у Львові у 2011/12 навчальному році. Досліджено зв’язок між політикою ціноутворення та формуванням попиту на послуги вищої освіти за напрямом підготовки «Маркетинг».The article describes the features of entrance examinations to higher educational institutions in 2011. A comparative analysis of the cost of education for the training direction "Marketing" in the Lviv higher educational institutions was carried out in the work. The paper deals with the structure of marketing education in Lviv in the 2011/12 academic year. The article studies the relationship between pricing and demand generation services to higher education for the training direction "Marketing".В статье рассмотрены особенности вступительной кампании в высшие учебные заведения в 2011 г. Проведен сравнительный анализ стоимости образования за направлением подготовки «Маркетинг» в высших учебных заведениях г. Львова. Рассмотренa структурa рынка маркетингового образования в г. Львове в 2011/12 учебном году. Исследованa связь между политикой ценообразования и формированием спроса на услуги высшего образования за направлением подготовки «Маркетинг».ukринок послуг вищої освітимаркетингова освітавищий навчальний закладціноутворенняmarket of higher educational servicesmarketing educationhigher educational establishmentpricing policyрынок услуг высшего образованиямаркетинговое образованиевысшее учебное заведениеценообразованиеМаркетинг для «маркетингу»: маркетингова освіта у Львові. Дослідження зв’язку між політикою ціноутворення та формуванням попитуArticle339:378.1