Грищенко, О. В.2011-09-302011-09-302009Грищенко О. В. До питання вибору ринкової стратегії підприємства / О. В. Грищенко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 164–169.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/505В умовах ускладнення функціонування молочнопродуктового підкомплексу особливої ваги набуває вибір ринкової стратегії підприємства. На прикладі Первомайського молочноконсервного комбінату розглянуто ринкову позицію основних асортиментних груп продукції та викладено пропозиції щодо подальшого утвердження підприємства на ринку молочних консервів та іншої молочної продукції.ukстратегіямаркетингконкурентиспоживачіжиттєвий цикл товаруДо питання вибору ринкової стратегії підприємстваArticle658.005.21