Yudina, Nataliia2024-01-242024-01-242023-11-03Yudina N. Marketing innovative way: curiosity, dynamics and future studies [Електронний ресурс] / Nataliya Yudina // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2023 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 154–155. – Назва з титул. екрану.978-966-926-459-6https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42206Under the conditions of the information society, one of the most common mistakes made by marketers in the process of making marketing decisions is the developing marketing strategies based on questionnaire surveying the opinion of the majority, which forms the basis of traditional marketing research. This article proposes an innovative approach for marketers to overcome potential pitfalls. It involves increasing curiosity, which entails not directly surveying the majority but observing users’ behavior dynamically over a specific period of time and studying the future as a means of shaping reference points for consumers rather than adapting to their needs. Однією з найпоширеніших помилок маркетологів у процесі прийняття маркетингових рішень в умовах інформаційного суспільства є розроблення маркетингових стратегій на основі опитування думки більшості, що складає основу традиційних маркетингових досліджень. У статті запропоновано інноваційний шлях для маркетологів з подолання можливих помилок. Він включає у себе підвищення цікавості, що передбачає не пряме опитування більшості, а спостереження за поведінкою користувачів у динаміці протягом певного проміжку часу, а також дослідження майбутнього, як способу формування орієнтирів для споживачів замість адаптації до їх потреб.encuriositymarketing researchesmarketing strategyfuture studyцікавістьмаркетингові дослідженнямаркетингова стратегіядослідження майбутньогоMarketing innovative way: curiosity, dynamics and future studiesІнноваційний шлях маркетингу: цікавість, динаміка і дослідження майбутньогоArticle338.4+008+001.18