Костинець, Валерія ВолодимирівнаТарасюк, Юлія ЮріївнаTarasiuk, Yuliia2025-01-092025-01-092024-05-28Тарасюк Ю. Ю. Управління системою маркетингових комунікацій бізнес-організації в умовах цифрової трансформації : бакалавр. диплом. робота : 073, Менеджмент / Тарасюк Юлія Юріївна ; наук. керівник Костинець В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф. менеджменту. – Київ, 2024. – 69 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47830Метою дослідження є пошук напрямків удосконалення управління системою маркетингових комунікацій бізнес-організації в умовах цифрової трансформації. The purpose of the study is to find directions for improving the management of the marketing communications system of a business organization in the conditions of digital transformation.uk-UAбізнес-організаціямаркетингові комунікаціїуправліннястратегіярозробкаbusiness organizationmarketing communicationsmanagementstrategydevelopmentУправління системою маркетингових комунікацій бізнес-організації в умовах цифрової трансформаціїManagement of the marketing communications system of a business organization in the digital transformation conditionsOther