Цимбалюк, Світлана ОлексіївнаTsymbalyuk, SvitlanaЦимбалюк, Светлана Алексеевна2016-12-052016-12-052016Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці / С. О. Цимбалюк // Ринок праці та зайнятість населення : наук.-вироб. журн. / Ін-т підготовки кадрів держ. служби зайнятості України ; [редкол.: Л. Г. Душкевич (відп. за вип.) та ін.]. – Київ, 2016. – № 1. – C. 21–25.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20324У статті досліджено сутність поняття “бренд роботодавця”. Визначено причини поширення концепції бренда роботодавця в теорії та практиці управління персоналом. Стаття містить процедуру формування концепції бренда роботодавця на ринку праці та результати дослідження практики формування бренда роботодавця на українських підприємствах.This article studies the essence of the concept of the employer branding. It defines the reasons of spreading the concept of employer branding in the theory and practice of personnel management. The article reveals the procedure for shaping the concept of employer branding in the labor market and the research findings of actual practice of shaping employer branding at Ukrainian enterprises.ukбрендіміджрепутаціябренд роботодавцяуправління персоналомринок праціbrandimagereputationemployer brandpersonnel managementlabor marketФормування бренда роботодавця на ринку праціBuilding employer branding in the labor marketArticle331.108.2:331.104