Дима, Олександр Олексійович2012-03-062012-03-062011Дима О. О. Розширений комплекс маркетингу: персонал (people) / О. О. Дима // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 165–180.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1232У статті досліджено історію появи та сучасний стан розвитку теорії маркетингу послуг в Україні та світі. Здійснено аналіз основних підходів до визначення ролі персоналу компанії в маркетингу товарів та послуг. Запропоновано структуру та зміст комплексу «Персонал». До таких елементів відносяться: реактивність, персоніфікація, впевненість, підготовка, аналіз та мотивація.The article examines the emergence and current state of marketing services theory in Ukraine and worldwide. The main approaches to the role of staff in the marketing of goods and services have been analyzed. The structure and content of the «People» complex developed. These elements are: reactivity, personification, confidence, preparation, analysis and motivation.ukмаркетинг послугперсоналпослугамаркетинг-міксmarketing servicespersonnelservicemarketing-mixРозширений комплекс маркетингу: персонал (people)Article658.8