Квахненко, КатеринаЗлатова, Ірина2018-03-212018-03-212017Квахненко К. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / Катерина Квахненко, Ірина Златова // Маркетинг в Україні. – 2017. – № 3. – С. 32–38.1606-3732https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/23999У даній статті представлено пояснення можливостей використовування гейміфікації як засобу комунікацій зі споживачем, а також створення плідного мікроклімату в колективі. Також будуть представлені результати досліджень з експерименту проведеного в Одеському національному політехнічному університеті.This article presents an explanation of possibilities of using gamification as a means of communication with customers, and creating fruitful microclimate in the team. There will also be the results of experimental studies conducted at the Odessa National Polytechnic University.ukмаркетинггейміфікаціялояльністьспоживачіmarketinggamificationloyaltyconsumersГейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналуArticle