Голіонко, Наталія Григорівна2014-07-082014-07-082013-04-17Голіонко Н. Г. Особливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесі / Н. Г. Голіонко // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 232–237.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4518Розглянуто концепцію ланцюжка створення вартості у традиційному та віртуальному ринковому просторі; визначено джерела формування конкурентних переваг сучасного підприємства на різних ланках «ланцюга створення вартості» М. Портера; запропоновано комплексний підхід до формування цінності у електронному бізнесі з урахуванням її створення у віртуальному та реальному просторі.The article discusses the concept of value chain in the traditional and virtual market space; defines the sources of competitive advantages of modern enterprises in various links of the M.Porter’s "chain of creation of value"; proposes an integrated approach to the creation of value in electronic business taking into account its creation in virtual and real space.В статье представлена концепция цепочки создания стоимости в традиционной и виртуальной рыночной среде; определены источники формирования конкурентных преимуществ современного предприятия на разных участках «цепочки создания стоимости» М. Портера; предложен комплексный подход к формированию ценности в электронном бизнесе с учетом ее создания в виртуальной и реальной среде.ukланцюжок створення вартостіелектронний бізнесвіртуальний ринковий простірмережа створення цінностіchaine-businessvirtual market spacevalue creationцепочка создания стоимостиэлектронный бизнесвиртуальная рыночная средасеть создания стоимостиОсобливості формування ланцюжка створення вартості у електронному бізнесіArticle330.133:[004.738.5:339.371.4]