Голік, ОксанаГолік, Катерина2024-01-242024-01-242023-11-03Голік О. Соціальна відповідальність бізнесу в період воєнного стану [Електронний ресурс] / Оксана Голік, Катерина Голік // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 3 листоп. 2023 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 133–135. – Назва з титул. екрану.978-966-926-459-6https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42200Значущість соціальної відповідальності бізнесу особливо зростає в умовах воєнного стану, коли перед підприємцями постають додаткові виклики та завдання. Це вміння узгоджувати гармонійні взаємовідносини між працівниками, споживачами, різними групами громадськості, владою тощо. Визначено пріоритетні напрямки розвитку соціальної відповідальності бізнесу. The importance of social responsibility of business is especially growing in the conditions of martial law, when entrepreneurs face additional challenges and tasks. This is the ability to coordinate harmonious relationships between employees, consumers, various groups of the public, authorities, etc. The priority directions for the development of social responsibility of business have been determined.ukсоціальна відповідальністьбізнесресурсивоєнний стансталий розвитокsocial responsibilitybusinessresourcesmartial lawsustainable developmentСоціальна відповідальність бізнесу в період воєнного стануSocial responsibility of business during the period of martial statusArticle338.436:339.562/564