Пилипчук, Володимир ПетровичДанніков, Олег Володимирович2014-07-142014-07-142013-04-11Пилипчук В. П. Маркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємств / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 15. – С. 95–102.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4700Систематизовано та узагальнено організаційно-економічні аспекти побудови системи збуту промислових підприємств, дотримання яких є заставою конкурентоспроможності підприємства. Авторами акцентується увага на проблемах збуту, як найістотніших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід до формування стратегічного планування діяльності промислових підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.The paper systematizes and summarizes organizational and economic aspects of building a marketing system of industrial enterprises; observance of these aspects is the key to competitiveness. The authors focus on the problems of market, as the most significant in a market economy; proposed in the article marketing approach to the process of analysis of strategic planning of industrial activities opens up new possibilities of search and realization of reserves management.Систематизированы и обобщены организационно-экономические аспекты построения системы сбыта промышленных предприятий, соблюдение которых является залогом конкурентоспособности предприятия. Авторами акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход к процессу анализа стратегического планирования деятельности промышленных предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.ukмаркетингове стратегічне управлінняканали розподілення та збутууправління збутомпланування збутупрогнозування збутуорганізація збутусистема збутуучасники маркетингового каналукомерційні інтересизбутова політикаполітика дистрибуціїзбутовий потенціалпотенціал ринкупрогноз збутуінтелектуальний капіталпромислові підприємствастратегія збутуконкурентні перевагиmarketing strategic managementchannels of distribution and salemanagements by a saleplanning of saleprognostication of saleorganization of salesystem of saleparticipants of marketing channelcommercial interestssale politicspolitics of distributionsale potentialmarket potentialprognosis of saleintellectual capitalindustrial enterprisesstrategy of salecompetitive edgesмаркетинговое стратегическое управлениеканалы распределения и сбытауправление сбытомпланирование сбытапрогнозирование сбытаорганизация сбытасистема сбытаучастники маркетингового каналакоммерческие интересысбытовая политикаполитика дистрибуциисбытовой потенциалпотенциал рынкапрогноз сбытаинтеллектуальный капиталпромышленные предприятиястратегия сбытаконкурентные преимуществаМаркетингові стратегічні рішення щодо розвитку дистрибуції промислових підприємствArticle658.8: 339.138