Мазяр, М. П.2012-05-172012-05-172011-05Мазяр М. П. Особливості маркетингових досліджень у кінобізнесі / М. П. Мазяр // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 246–258.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1564Стаття присвячена визначенню специфічних особливостей застосування маркетингу в кінобізнесі.Статья посвящена определению специфических особенностей применения маркетинга в кинобизнесеukкінематографіякінобізнесфільммаркетингглядачкинематографияфильмкинобизнесзрительОсобливості маркетингових досліджень у кінобізнесіArticle339.138:791.43