Федорченко, Андрій ВасильовичВащаєв, Віктор СергійовичVashchaiev, Viktor2025-02-202025-02-202022-08-29Ващаєв В. С. Формування та механізми реалізації маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «ХЕЛСІ-ВЕТ») : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Ващаєв Віктор Сергійович ; наук. керівник Федорченко А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т бізнес-освіти ім. Анатолія Поручника, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 132 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48997Метою магістерської роботи є розробка оптимальної маркетингової стратегії для підприємства сфери ветеринарних послуг. У роботі розглянуто основні поняття маркетингового стратегічного управління, наведено класифікацію сучасних маркетингових стратегій, проаналізовано показники господарської і маркетингової діяльності підприємства, запропоновано альтернативні варіанти формування і розвитку цілісної маркетингової стратегії, здійснено прогнозну оцінку її результативності. The purpose of the master’s thesis is to develop an optimal marketing strategy for an enterprise, that operates in the field of veterinary services. The master’s thesis examines the main concepts of marketing strategic management, provides a classification of modern marketing strategies, analyzes the economic and marketing activity indicators of the enterprise, offers alternative options for the formation and development of a comprehensive marketing strategy, and makes a predictive assessment of its effectiveness.ukмаркетингове управліннямаркетингова стратегіяветеринарні послугиефективністьризикстратегічне управлінняФормування та механізми реалізації маркетингової стратегії підприємства (на прикладі ТОВ «ХЕЛСІ-ВЕТ»)Formation and implementation mechanisms of the company’s marketing strategy (for example of LLC «Healthy-Vet»Ltd)Other