Ковтун, Віта ПетрівнаKovtun, VitaБогослов, ОлексійBohoslov, Oleksii2025-07-072025-07-072025-03-28Ковтун В. Роль CRM-систем у розвитку e-commerce [Електронний ресурс] / Віта Ковтун, Олексій Богослов // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів X Міжнар. наук.-практ. конф., 28 берез. 2025 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 322–325.– Назва з титул. екрану.978-966-926-552-4https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51135Розглянуто роль сучасних CRM-систем у розвитку електронної комерції в умовах цифровізації. Проаналізовано їхній вплив на ефективність бізнес-процесів, розглянуто ключові функції CRM, оцінено значення цифровізації для e-commerce, а також визначено проблеми впровадження технологій. Висвітлено наукові підходи до теми та представлено висновки щодо перспектив використання ІТ-інструментів. The role of modern CRM systems in the development of e-commerce in the context of digitalization is considered. Their impact on the efficiency of business processes is analyzed, the key functions of CRM are considered, the importance of digitalization for e-commerce is assessed, and the problems of technology implementation are identified. Scientific approaches to the topic are highlighted and conclusions are presented regarding the prospects for the use of IT tools.ukцифровізаціяелектронна комерціяІТ-рішенняCRM-системиефективність бізнесуперсоналізаціяавтоматизаціяdigitalizatione-commerceIT solutionsCRM systemsbusiness efficiencypersonalizationautomationРоль CRM-систем у розвитку e-commerceThe role of CRM systems in the development of e-commerceArticle