Шафалюк, Олександр КазимировичShafaliuk, O.Шафалюк, Александр Казимирович2015-12-182015-12-182014Шафалюк О. К. Базис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачів / О. К. Шафалюк // Вчені записки : зб. наук. пр. / Мін-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – Вип. 16. – С. 99–106.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12199Стаття присвячена актуальним проблемам визначення базису закономірностей розвитку соціально-відповідального маркетингу. Розроблено пропозиції по вдосконаленню оцінювання ефективності діяльності підприємств на принципах соціальної відповідальності.The article is devoted to actual problems of determining the foundations of patterns of socially responsible marketing. Suggestions to improve the performance measurement businesses on the principles of social responsibility are presented in the paper.ukмаркетингзакономірностісоціальна відповідальність бізнесуспоживачефективністьпідприємстваmarketingpatternssocial responsibility of businessconsumerefficiencyenterpriseБазис концепції соціально-відповідального маркетингу у дослідженнях і стратегіях модифікації поведінки споживачівBasis of social responsible marketing in research and modification strategies of consumer behaviorArticle001.11:3.085:658.8