Бурмака, Микола ОлексійовичТитаренко, Анастасія АндріївнаTytarenko, Anastasiia2025-03-172025-03-172022-02-10Титаренко А. А. Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах глобалізації : магістер. диплом. робота : 076, Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Титаренко Анастасія Андріївна ; наук. керівник Бурмака М. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки і менеджменту, Каф. міжнар. менеджменту. – Київ, 2022. – 97 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49635У кваліфікаційній магістерській роботі аналізуються теоретичні основи конкурентоспроможності та методи оцінки управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах глобалізації. Розглянуто сучасні тенденції формування конкурентоспроможності компаній в умовах глобалізації. Зокрема, інноваційна діяльність як основне джерело конкурентних переваг на світовому ринку. Автор аналізує позиції та потенціал українських підприємств у міжнародному конкурентному середовищі. Проводячи дане дослідження, автор розкрив проблеми підвищення конкурентоспроможності українських підприємств в умовах глобалізації. На основі роботи автор сформулював стратегічні рекомендації щодо розвитку українських підприємств у контексті підвищення їх глобальної конкурентоспроможності. The paper analyzes the theoretical foundations of competitiveness and methods for assessing enterprise competitiveness management in the context of globalization. The author considers modern tendencies of the formation of competitiveness of the companies in the conditions of globalization. In particular, innovative activity as the main source of competitive advantages in the global market. The author analyzes the positions and potential of Ukrainian enterprises in the international competitive environment. Carrying out the given research, the author has revealed the problems of increasing competitiveness of the Ukrainian enterprises in the conditions of globalization. On the basis of the work, the author formulated strategic recommendations for the development of Ukrainian enterprises in the context of increasing their global competitiveness.uk-UAконкурентоспроможністьконкурентоспроможність підприємствапідприємствауправління конкурентоспроможністюглобалізаціяглобальні тенденціїміжнародний ринокцифровізаціяінноваціїcompetitivenessenterprise competitivenessenterprisecompetitiveness managementglobalizationglobal trendsinternational marketdigitalizationinnovationУправління конкурентоспроможністю підприємства в умовах глобалізаціїOther