Ignatova, IuliiaІгнатова, Юлія ВолодимирівнаИгнатова, Юлия Владимировна2018-09-122018-09-122018-03Ignatova Iu. Estimation of the investment attractiveness of small innovative enterprises / Iuliia Ignatova // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку [Електронний ресурс] : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; оргком.: Г. О. Швиданенко (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 205–208. – Назва з титул. екрану.978-966-926-097-0https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/25393An important factor that influences the development and the lifecycle of small and medium innovative enterprises, including start-ups, is a possibility to measure its investment attractiveness. The main cause of "failure" of such enterprises is the lack of tools for predicting the potential number of its clients and, thus, the financial results. The investigation proposes to consider the number of attracted enterprise clients as an indicator of start-ups investment attractiveness. In view of this, it was suggested to use a series of mathematical toolkits based on the descriptive statistics.Важливим фактором, який впливає на розвиток та життєдіяльність малих та середніх інноваційних підприємств, зокрема стартапів, є можливість оцінити його інвестиційну привабливість. Основною причиною «провалу» таких підприємств є відсутність інструментарію для прогнозування потенційної кількості своїх клієнтів, а отже і фінансових результатів. У якості показника оцінювання інвестиційної привабливості малого інноваційного підприємства, у статті пропонується розглядати кількість прогнозованих клієнтів підприємства. З цією метою було запропоновано використовувати ряд математичних моделей на основі інструментарію дескриптивної статистики.Важным фактором, который влияет на развитие и жизнедеятельность малых и средних инновационных предприятий, в том числе стартапов, является возможность оценить его инвестиционною привлекательность. Основной причиной «провала» таких предприятий является отсутствие инструментария для прогнозирования потенциального количества своих клиентов, а значит и финансовых результатов. В качестве показателя оценивания инвестиционной привлекательности малого инновационного предприятия, в статье предлагается рассматривать количество прогнозируемых клиентов предприятия. С этой целью было предложено использовать ряд математических моделей на основе инструментария дескриптивной статистики.ensmall innovative enterprisestart-updescriptive statisticsinvestment attractivenessprobability density functionмале інноваційне підприємствостартапдескриптивна статистикафункція щільності розподілумалое инновационное предприятиестартапдескриптивная статистикафункция плотности распределенияEstimation of the investment attractiveness of small innovative enterprisesДеякі методи оцінювання інвестиційної привабливості малих інноваційних підприємствНекоторые методы оценивания инвестиционной привлекательности малых инновационных предприятийArticle658.1