Федорченко, Андрій Васильович2014-06-302014-06-302012-04-29Федорченко А. В. Сучасні концепції маркетингового управління / А. В. Федорченко // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 150-158.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4135У статті розглянуто питання щодо розуміння сутності сучасного маркетингового менеджменту, заснованого на концепції зовнішньої орієнтації. Визначено перспективи його розвитку у напрямку підвищення клієнт-орієнтованості бізнесу.A question of understanding the essence of modern marketing management, which is based on external orientation concept is considered in the article. Perspectives of its development in the direction of increasing the business client orientation are determined in the paper.В статье рассмотрен вопрос относительно понимания сущности современного маркетингового менеджмента, основанного на концепции внешней ориентации. Определены перспективы его развития в направлении повышения клиент-ориентированности бизнеса.ukменеджментмаркетингмаркетинговий менеджментконцепції маркетингового менеджментуклієнт-орієнтованість бізнесуспоживча лояльністьmanagementmarketingmarketing managementmarketing management conceptsclient orientation of businessconsumer loyaltyменеджментмаркетингмаркетинговый менеджментконцепции маркетингового менеджментаклиент-ориентированность бизнесапотребительская лояльностьСучасні концепції маркетингового управлінняArticle658.893